Hewlett Packard
Alle support activiteiten voor de gehele EMEA regio van de Hewlett Packard Imaging and Printing Group werden vanuit Amsterdam Sloterdijk gecoördineerd. Bijna elk land in de EMEA regio had een eigen callcenter waarvoor een web applicatie gebouwd moest worden om het ingewikkelde HP support model te ondersteunen. Toltrack heeft de bouw en invoering van de applicatie succesvol afgerond voor ruim 20 callcenters.
Vervolgens heeft Toltrack de rol van programmamanager ingevuld waarbij 6 projecten in onderlinge samenhang tot een goed einde zijn gebracht. Alle projecten speelden zich af in de callcenter omgevingen die HP steeds verder aan het outsourcen was.
Daarna heeft Toltrack een ander programma uitgevoerd om de subcontractors en partners van HP aan te sluiten op een open web applicatie die de legacy systemen ontsloot.
De gehele periode bij HP werd gekenmerkt door een open sfeer (Rules of the garage) waarin cutting edge technology werd gebruikt om meer informatie over de klanten vast te leggen en te combineren. Vervolgens werd deze customer intimacy gebruikt om de klant beter te kunnen helpen. Daarnaast was HP altijd op zoek naar uitbestedings mogelijkheden. Als een proces goed was ingericht werd het gehele proces uitbesteed aan partners.