Facility Project- & Interim Management

- Oog voor detail met behoud van het totale overzicht -

Advies & Inkoop Facilitaire Producten en Diensten

Van mkb tot multinational, ieder bedrijf heeft inkoopcontracten met veelal diverse leveranciers. En lang niet alle bedrijven hebben de tijd en de expertise om deze contracten tegen het einde van hun looptijd opnieuw te toetsen.

Is de geleverde kwaliteit ook de gewenste kwaliteit, zijn de kosten realistisch in de huidige markt, is de contractvorm de vorm die bij u past, zijn producten aan vervanging toe? Al met al genoeg zaken om aandacht aan te besteden met als niet onbelangrijk resultaat: het beter aansluiten van uw wensen aan de geleverde diensten of producten tegen een betere prijs.

inkoop_facilitair.png


Wilt u een Second Opinion?

Herkent u bovenstaande en heeft u zelf niet de tijd of de expertise om er naar te handelen? TolTrack kan u hierin ondersteunen of u het werk volledig uit handen nemen.

Als het gaat om inkoop van diensten zoals schoonmaak, beveiliging, afvalverwerking, sanitaire middelen, audio visuele apparatuur, receptie services, tuinonderhoud, energie en alles wat binnen het facilitaire vakgebied thuis hoort, kan TolTrack u de volgende diensten aanbieden:

  • Inventariseren van bestaande inkoopcontracten
  • Toetsen van de huidige contracten op actualiteit en marktconformiteit
  • Het aanbesteden van bestaande en nieuwe producten en diensten
  • Het aanvragen en vergelijken van verschillende offertes
  • In geval van nieuwe aanschaf, het begeleiden van de installatie
  • Afsluiten van service overeenkomsten
  • Het implementeren van nieuwe inkoop afspraken